Presenting the Group B category nominees

We’re happy to present the nominees for the 30 categories of Group B. Please note that the nominated blogs are listed in alphabetical order.

According to the schedule, voting begins on July 5, so if you are nominated, you have a week to charm and bribe your friends into voting for you. If you aren’t nominated, you can think of ways to sell your vote to the highest bidder!

The nominees:

  1. BEST BLOG JUGGLER

  2. BEST MONIKER

  3. BIGGEST GOSSIP

  4. BIGGEST IMPACT

  5. BLOGGER WITH A CAUSE

  6. CELEBRITY BLOGGER

  7. DRAMA QUEEN/KING

  8. FASTEST COMMENTER

  9. FAVOURITE NEW BLOGGER

  10. FAVOURITE NON-NIGERIAN MEMBER OF BLOG(S)VILLE

  11. FRIENDLIEST BLOGGER

  12. FUNNIEST BLOGGER

  13. GEEKY BLOGGER

  14. GRANDMA/GRANDPA BLOGGER

  15. HOTTEST/SEXIEST BLOGGER

  16. HOUDINI BLOGGER

  17. LONG-WINDED BLOGGER

  18. MEME BLOGGER (only 4 qualifying nominees)

  19. MOST ANONYMOUS BLOGGER

  20. MOST MYSTERIOUS BLOGGER

  21. MOST PATRIOTIC BLOGGER

  22. MOST POPULAR BLOGGER

  23. MOST POSITIVE BLOGGER

  24. MOST RANDOM/CONFUSING BLOGGER

  25. MOST SCANDALOUS/CONTROVERSIAL BLOGGER

  26. ONLINE TO OFFLINE BLOGGER

  27. PAPARAZZI BLOGGER

  28. REALITY BLOGGER

  29. THE NEXT BIG THING

  30. TMI BLOGGER

Congratulations to all the nominees. If you were nominated, please grab a Nominee Banner over on the right hand side of the screen.

Don’t forget: you can start voting for your favourite blog in each category on July 5! Follow us on twitter so you know when voting opens!

Please note that we are in the process of linking to all the nominated blogs and would appreciate your patience with the process.

Comments

  1. Fairy Godsister says:
  2. Name of blog: Chronicles of the Fairy Godsister
    http://fairygodsister.wordpress.com

  3. Kindly add this blog to your list. http://fromagirlsmind.blogspot.com

  4. Ahhhh ok now I am wondering–is dere another GEE??–b4 i go an announce these nominations so–bcuz dem plenty–like 4 or so??–LOL–biko is it me??

    LOL

  5. Miss Undercover07 says:

    I got nominated???!!! Thanks *does the alanta dance* Oya y'all should start voting ooo! Congrats to the others in my category…but I must to dust una o!

    VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE!!!!!!!!! THANKS GUYS!!!!

  6. Who is Suzzane Brume? I'm curious.

  7. Here I am Sting…lol. I write the Eights & Weights health and fitness blog. I just woke up blushing this mroning after I saw this list. Thanks so much to those who nominated :)

  8. Thanks for nominating me y'all! I am off to bribe people to vote for me once again!

  9. Lmao @ vera being nominated for most anonymous, are u serious? Lmao hahahaah that's so funny to me, I feel like everybody on blogsville should know vera's social security number by now..

  10. #iLOL

    Azazel that was/is tewwwwwwwwwwww funny!!!

    vera come nd defend ur anonymity ooo!!

    LOL

  11. Oh wow, I was nominated for five categories. Thank you everyone!!!

  12. Since I'm not running for this one, send in your campaigns o, I will be compiling my list soon.

  13. Ok, here we go again…

  14. Thanks for nominating me..

    But with SSD, JAYCEE, STANDTALL and SUZANNE..

    Oh well! I'm sure those who nominated would still show me support Lol..

    Please vote for me!

  15. LMBO! at Azazel's comment…that was exactly what I thought to myself yo! Congrats to all the nominees….looking forward to voting.

  16. http://missokpeke.blogspot.com/

    Just a baby blogger…hopefully someday I could be nominated . How do i get people to read my blog/

  17. Oh please, this is so staged. There are bloggers like miss.fab, phury mackeltar,9japhoenix, chiedu ifeozo etc whose blogs are interesting and funny. I don't see any of them here.

  18. nice post and directory!

  19. wow!!! thanks for the nomination!!!!!!!!I feel honored and loved. Blogsville has welcomed me with a warm heart.. thanks so much!!

    God bless naija! ;)

  20. One blog missing albeit a niche Blog – Celebrating Ndi-Igbo. http://igbopeople.blogspot.com (Check it out)

  21. @ Azazel: God bless you, o jare for making me laugh well, well today. Oops…was that politically correct? The whole God bless you…

    Anyway, thanks to everyone who nominated me or my blogs oh! I am deeply honored. You guys are beyond kind. Thanks so very much. Hope I'll win at least one =)

    Congrats to all the fantabulous nominees!!!!

  22. @Myne nne biko how do I purchase your vote?

    @Azazel it is unfortunate we are both up for the same category because I may never recover if you beat me. So, just pull out now to preserve our friendship (and my fragile heart).

    @Hadiza. So, because bloggers YOU like were not nominated therefore the awards are staged? I am really trying to understand your train of logic here.

  23. I did not make it but congratulations to those who did.

  24. voooooooooooooooooooooooooooteeeeeeeeeeeeeeeeee 4 me!!!!!!

  25. Hey!!! Thanks for the nominations..11 nominations…for only me…omo…dis one no be small thing… thanks guys!

  26. 15 Nominations for me????????????????? Say what?!?!?!?!?!

    LOL @ Azazel. Mind yourself ooooooo! Wetin sef? If you don't take your time now, I'll just cover you with the blood of Jesus

    *sticking tongue out*

    Thank you to everyone who nominated me!!! Thanks, folks!!!

    Muchos gracias

  27. Hey everyone, I'm working on a comprehensive Bribe Package for anyone who would like to help me win as many awards as possible. Will post about it in more detail on my blog soon.

    Heh heh!! :P

  28. Hello,

    I suppose when it comes to these awards I have been observing the activities from a distance.

    However, on the Grandpa/Grandma blogging category, one has been at it since 2003 – 2 years can hardly be a threshold for consistency at blogging, people have been at this for possibly longer than I have too.

    Regards,

    Akin

  29. Never knew I could pass as a 'Geeky Blogger' until now. Thanks for the nominations people. You are awesome! Let the voting begin!

    – LDP

  30. Awwww… congrats to the nominees!!

    Once again, not sure I know half of them but I'll go a-look-around! Should be fun…

    Lets get the voting on the roaddd!!

  31. i am humbled….nominated for celebrity blogger…ok :)

  32. Congrats to all the nominees!

  33. Guys am really grateful,its my first normination and am really fired up about it.Cant wait to be a winner.Thank you so much.Best wishes.

  34. yaaaaaaaay!! lol vote for me! vote for me! thanks yall for nominating me…. like seriously…THANK YOU!..gosh! if i win ehn i will start blogging regularly..i swear!!!! allah!..pls vote for me….

  35. sorry oh! but pls what does long-winded mean?

    no i dont feel like googling..

  36. wow someone nominated me for being hot/sexy, woohoo NICE!

  37. http://www.directory-nigeria.org for nigerian directories.